ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Zespołu ds Rodzinnej Pieczy Zastępczej

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie

Wymiar etatu: Pełny etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Zespół Pieczy Zastępczej

Data udostępnienia: 2017-03-28

Ogłoszono dnia: 2017-03-28 przez Alicja Dąbrowska

Termin składania dokumentów: 2017-04-07 15:30:00

Nr ogłoszenia: 01/2017

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe pedagogiczne.
  3. Staż pracy: ogółem pięć lat, w tym trzy lata pracy w pomocy społecznej.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  8. Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego - w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego.
  9. Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza nie jest jej zawieszona ani ograniczona.
  10. Znajomość obowiązujących przepisów prawnych realizowanych przez Zespół rodzinnej pieczy zastępczej,w szczególności ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz przepisów wykonawczych do ustawy.
  11. Znajomość przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
  12. Umiejętność właściwej organizacji pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną - 2 lata.
  2. Doświadczenie w pracy z zespołem, umiejętność kierowania ludźmi i rozwiązywania konfliktów.
  3. Umiejętność organizacji i planowania pracy.
  4. Zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia.
  5. Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z klientem.
  6. Znajomość procedury administracyjnej.
  7. Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
  8. Chęć i gotowość doskonalenia wiedzy.
  9. Gotowość do odbywania podróży służbowych.
  10. Odporność na stres, dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, punktualność.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania Zespołu Rodzinnej Pieczy Zastępczej.
  2. Nadzór i kontrola nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zadań merytorycznych w/w Zespołu.
  3. Nadzorowanie działalności rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka, placówek opiekuńczo - wychowawczych, mieszkań chronionych.
  4. Zapewnienie poradnictwa, pomocy prawnej i terapii osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, w szczególności w zakresie prawa rodzinnego.
  5. Organizowanie rodzinom zastępczym szkoleń mających na celu podnoszenie ich kwalifikacji.
  6. Nadzór nad dokonywaniem okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej i przekazywaniem jej w formie pisemnej do Sądu,
  7. Nadzór nad procedurą kwalifikacyjną i udział w kwalifikowaniu osób kandydujących do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka.
  8. Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej.
  9. Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w instytucjonalnej pieczy zastępczej.
  10. Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w zakładach opiekuńczo- leczniczych.
  11. Współpraca z sądem w sprawach dotyczących opieki i wychowywania dzieci pozbawionych całkowicie lub częściowo opieki rodzicielskiej.
  12. Przygotowywanie pism do sądu oraz innych instytucji.
  13. Nadzorowanie zgłaszania do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających.
  14. Współpraca ze środowiskiem lokalnym w celu wspierania i pomocy w rozwiązywaniu problemów rodzin zastępczych.
  15. Opracowanie i realizacja 3- letnich powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej.
  16. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo - finansowych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz przekazywanie ich Radzie Powiatu.
  17. Ścisła współpraca z pracownikami realizującymi świadczenia.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na pełny etat.
  2. Praca w godzinach 730 – 1530  od poniedziałku do piątku.
  3. Kierowanie zespołem.
  4. Praca administracyjno - biurowa.
  5. Biuro pracownika na stanowisku Kierownika Zespołu Pieczy Zastępczej mieści się w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, ul. Konopnickiej 70, na I piętrze budynku (brak windy).
  6. Pomieszczenia przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
  7. Praca przy monitorze komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  8. Wyjazdy służbowe, delegacje, udział w szkoleniach.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys – curriculum vitae
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń).
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną.
  6. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badanie lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
  9. Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku, gdy taki obowiązek istnieje.
  10. Oświadczenie o pełni władzy rodzicielskiej.
  11. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.).
  12. Wypełniony kwestionariusz osobowy.
           

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-04-07 15:30:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście, lub za pośrednictwem poczty  na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konopnickiej 70,12-100 Szczytno.
  2. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko Kierownika Zespołu Pieczy Zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”  w terminie do dnia 07. 04. 2017 r. do godz. 1530 ( liczy się data wpływu do PCPR).
  3. Aplikacje, które wpłyną do jednostki po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, ul. Konopnickiej 70,  pokój nr 3.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (89) 624 - 97 - 10, (89) 623 - 18 - 44
  2. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie  o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR.
  4. Dokumenty aplikacyjne osób niespełniających wymogów formalnych nie będą odsyłane i mogą być odbierane osobiście przez te osoby do 3 miesięcy do dnia ogłoszenia wyników o naborze, a w przypadku ich nieodebrania w tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Dąbrowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Dąbrowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-27 15:01:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-29 11:00:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-19 14:33:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8449 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony