ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszenie do złożenia oferty Dotyczy: „Wykonania stanowisk parkingowych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszenie do złożenia oferty Dotyczy: „Wykonania stanowisk parkingowych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”.

Szczegóły informacji

Zaproszenie do złożenia oferty Dotyczy: „Wykonania stanowisk parkingowych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Termin składania ofert / wniosków: 2019-12-11 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-12-11 12:30:00

Treść:

Zaproszenie do złożenia oferty
 
 
 
Nasz znak: PCPR.342.04.2019                                                                     Szczytno, dnia 03 grudnia 2019 r.
 
 
Dotyczy: „Wykonania stanowisk parkingowych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”.
1. Zamawiający
 
Nabywca
Powiat Szczycieński
ul. Sienkiewicza 1,
12-100 Szczytno
NIP 745-18-11-678
 
Odbiorca
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Konopnickiej 70,
12-100 Szczytno
 
2. Tryb udzielenia zamówienia:
 
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami), bez stosowania ustawy do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Dyrektora PCPR z dnia 19. 01. 2017 r.
 
3. Opis przedmiotu zamówienia
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie stanowisk parkingowych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”.
  2. Na przedmiot zamówienia składa się:
2.1. Prace związane z przygotowaniem aktualnie istniejącego podłoża do ułożenia kostki brukowej.
2.2. Ułożenie kostki brukowej wraz z krawężnikami.
2.3. Wyznaczenie kostką 3 miejsc parkingowych.
2.4. Uprzątnięcie placu budowy wraz z wywozem jego pozostałości.
 
  1. Szczegółowy zakres robot budowlanych określony został w dokumencie pn. „Przedmiar robót”.
  2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w szczególności z uwzględnieniem:
            3.1. Konsultacji i uwzględnienia uwag Zamawiającego na etapie projektowania i prac  budowlanych.
            3.2. Zastosowania urządzeń posiadających aktualne certyfikaty zgodności krajowe  lub europejskie, świadectwa  dopuszczenia wymagane dla prac budowlanych.
            3.3. Gwarancja 60 miesięcy
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia
            4.1 Wykonawca zobowiązany jest:
            4.2 Wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 
            4.3.Wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy  technicznej, obowiązującymi przepisami, w tym techniczno - budowlanymi;
            4.4.Wykonać na własny koszt oglądu, badania, pomiaru, sprawdzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia;          
            4.5.Uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe i uwzględniać zalecenia dotyczące walorów estetycznych i funkcjonalnych.
           
5. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym przedstawić cenę oferty dla całego zakresu prac, stanowiącego przedmiot zamówienia – należy podać cenę oferty brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oraz wskazać wartość podatku VAT oraz cenę oferty netto.
2) Ceną oferty służącą do porównania ofert jest wartość brutto ( z VAT ) całego zamówienia. Wykonawca określa cenę oferty w oparciu o własne kalkulacje cenowe.
 3) Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto wpisana na formularzu ofertowym za całość przedmiotu zamówienia i jest to cena ryczałtowa. W przypadku, gdy ilość prac wykonanych wykraczać będzie poza planowany zakres prac zawarty w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek świadczenia dodatkowe.
4) Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym postępowaniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
 
6. Opis sposobu przygotowania ofert:  
  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelna, podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną    do reprezentowania firmy na zewnątrz, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
  3. Do oferty powinny być załączone wszystkie dokumenty wymagane w zaproszeniu w formie oryginału lub kopii. Dokumenty w formie kserokopii powinny być poświadczone na każdej zapisanej stronie „za zgodność z oryginałem”    i opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby uprawnionej lub upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz.
  4. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zwartości.
  5. Ofertę należy złożyć w kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz napisem: „Oferta na wykonanie stanowisk parkingowych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”.
 
7. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty
1) Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie najniższą ceną.
2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub wezwania Wykonawcy do uzupełnienia lub poprawienia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania wyjaśnień tylko od Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Nie złożenie wyjaśnień lub brak uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty. Ewentualne dalsze uzyskiwanie wyjaśnień do złożonej oferty odbywać się będzie zgodnie z rankingiem oceny ofert.
 
8. Termin wykonania umowy:
            Wymagany termin wykonania umowy od dnia podpisania umowy do dnia 27 grudnia 2019 r.
 
9. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno do dnia 11 grudnia 2019 r. do godziny 12.00.  Termin uważa się za zachowany, jeśli oferta przed jego upływem wpłynie do Zamawiającego.
  2. Oferta powinna zostać złożona/przesłana w zamkniętej kopercie zapieczętowanej
    w sposób gwarantujący zachowanie poufności. Koperta powinna zostać opisana: „Oferta na wykonanie stanowisk parkingowych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie  w Szczytnie”.
  3. Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 11 grudnia 2019 r. o godz. 1230, a wyniki
     i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej : http://bip.pcprszczytno.pl
  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę.
  6. Zaproszenie do złożenia oferty zamieszczono na stronie: http://bip.pcprszczytno.pl
10. Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty:
  1. Wypełniony i podpisany oraz opieczętowany pieczęcią imienną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - Formularz ofertowy - wg wzoru - Załącznik nr 1
  2. Wykaz wykonanej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na remoncie placu, chodników z kostki brukowej lub granitowej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty , miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie , w szczególności informacji o tym czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone-wg wzoru - Załącznik nr 2.
  3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
Wskazane osoby, muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
 
Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniai wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowaniatymi osobami należy podać z załączniku nr 3 do oferty- wg wzoru- Załącznik nr 3
4) Oświadczenie Wykonawcy - wg wzoru - Załącznik nr 4
     5) Podpisany na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - Wzór umowy -  Załącznik nr 5.
 
11. Ogólne warunki umowy, albo wzór umowy.
  1. Załącznikiem do zaproszenia jest sporządzony przez Zamawiającego projekt umowy.
  2. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy.
12. Informacja o wyborze oferty:
Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający umieści informacje na stronie internetowej: http://bip.pcprszczytno.pl
13. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
1. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy.
14. Osoby upoważnione do kontaktów:
Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem upoważniona jest: Pani Alicja Dąbrowska, Pani Jadwiga Ogrodowczyk tel. 89 624 97 10, (89) 623-18-44.
 
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Wykaz robót
Załącznik nr 3 - Wykaz osób.
Załącznik nr 4 - Oświadczenie.
Załącznik nr 5 - Wzór umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Dąbrowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-04 08:30:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-04 08:50:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-11 14:37:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1338 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony