Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Zespołu ds Rodzinnej Pieczy Zastępczej
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
Wymiar etatu: cały etat
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Zespół Pieczy Zastępczej
Data udostępnienia: 2023-04-21
Ogłoszono dnia: 2023-04-21
Termin składania dokumentów: 2023-05-05 15:30:00
Nr ogłoszenia: 1/2023
Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
OGŁOSZENIE
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
kierownika Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej
I Informacje ogólne
- Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie ul. Marii Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, umowa o pracę
- Warunki pracy: praca biurowa w wymiarze 1 etatu wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin na dobę, większość czynności będzie wykonywana w pozycji siedzącej.
- Termin składania dokumentów: do dnia 05.05.2023 r do godz. 15:30.
a Wymagania niezbędne
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku, tj.: wykształcenie wyższe magisterskie
w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie. - Minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe
w pracy z rodzinami zastępczymi w instytucjach pomocy społecznej lub
w jednostkach organizujących pracę z rodziną w rozumieniu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; - Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu Konstytucji RP, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, ustawy o pracownikach samorządowych, ochronie danych osobowych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego
i opiekuńczego, ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych do ww. ustaw. - Kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi - Znajomość języka polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na wykonanie obowiązków na stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia oraz wysoka kultura osobista.
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność zarządzania i kierowania zespołami ludzkimi. (minimum rok czasu doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi),
- Ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
- Ukończenie dodatkowych kursów lub kierunkowych studiów podyplomowych związanych z zakresem zadań na stanowisku, którego dotyczy ogłoszenie, w tym
w szczególności z zakresu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi lub innych - Umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych.
- Znajomość zasad gospodarki finansowej obowiązujących w jednostkach samorządowych.
- Zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres.
- Odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność, sumienność, samodzielność, rzetelność, zaangażowanie, bezstronność.
- Swoboda komunikowania się w mowie i piśmie.
- Biegła znajomość obsługi komputera, MS Office i aplikacji biurowych oraz wykorzystywania sieci INTERNET
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Koordynacja, realizacja i nadzór nad pracą Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej oraz koordynatorów zatrudnionych w ramach umowy zlecenia.
- Realizacja zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej.
- Ponoszenie odpowiedzialności przed Dyrektorem za pracę podległego Zespołu.
- Współpraca z instytucjami oraz podmiotami działającymi w obszarze pomocy dziecku
i rodzinie. - Realizacja projektów na rzecz rodzicielstwa zastępczego.
- Nadzór i kontrola nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zadań merytorycznych Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej.
- Weryfikacja dokumentacji kandydatów ubiegających się o pełnienie funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenie rodzinnego domu dziecka i koordynowanie procesu ich wyboru.
- Realizowanie postanowień Sądu w sprawie umieszczania dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej.
- Współpraca z Sądem w przedmiocie wskazania kandydatów na rodziny zastępcze.
- Udzielanie instruktażu i pomocy pracownikom Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej w zakresie stosowania ustawy o wspieraniu rodziny i systemie rodzinnej pieczy zastępczej oraz innych przepisów prawa mających zastosowanie w pomocy społecznej.
- Sporządzanie corocznych sprawozdań z efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy zastępczej.
- Ścisła współpraca z pracownikami realizującymi świadczenia.
- Współpraca z Dyrektorem PCPR w zakresie ustalania zakresów czynności dla pracowników Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej .
- Określanie bieżących zadań pracownikom i nadzór nad ich wykonaniem.
- Opiniowanie pracy podległych pracowników, współudział w dokonywaniu okresowych ocen.
- Organizowanie szkoleń wewnętrznych.
- Systematyczne zapoznawanie pracowników z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi, a także dokonywanymi ustaleniami i poleceniami wydanymi przez Dyrektora PCPR.
- Wykonywanie innych czynności merytorycznie związanych z realizacją przyporządkowanego zakresu obowiązków, zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, decyzyjna na stanowisku kierowniczym, wymagająca kierowania zespołem ludzkim, w budynku i poza nim.
- Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia.
- Bezpieczne warunki pracy.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy, niż 6 miesięcy. - Kontakt z rodzinami zastępczymi i podmiotami wspierającymi rodziny.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV).
- Kwestionariusz osobowy.
- Informacja o dotychczasowych doświadczeniach i uzyskanych osiągnięciach w pracy zawodowej, w tym w szczególności w zakresie realizacji zadań na rzecz pieczy zastępczej.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom) oraz ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje – certyfikaty/zaświadczenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym kierowniczym.
- Referencje z poprzedniego miejsca pracy, jeśli kandydat je posiada.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej złożonej w związku z konkursem na stanowisko urzędnicze Kierownika Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej”.
- Zaświadczenie o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
Wszystkie wymagane dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wszystkie dokumenty winny być sporządzone w języku polskim. W przypadku, gdy dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymagane jest złożenie uwierzytelnionych tłumaczeń na język polski
Ponadto prosi się o podanie informacji o numerze telefonu kontaktowego i/lub adresie poczty elektronicznej.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-05-05 15:30:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko kierownika Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej” osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie przy ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 -15.30 w terminie do 05.05.2023 r. do godz. 15:30 lub przesłać pocztą na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie przy ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno.
- Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Dla ofert wysłanych pocztą tradycyjną liczy się data wpływu oferty do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie.
- Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV), muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata i opatrzone klauzulą:
" Wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacji na stanowisko urzędnicze kierownika Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej"
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
- Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu zostaną o tym powiadomieni indywidualnie.
- Nadesłane dokumenty nie są odsyłane. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
- Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowi informację publiczną
w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze. - Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu. Nie przewiduje się wezwań do uzupełnienia braków formalnych złożonych dokumentów.
- Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.
- Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem tel. 89 623 18 44.
VII. Informacje dodatkowe:
Co oferujemy
- „Trzynaste wynagrodzenie”.
- Stabilność zatrudnienia.
- Miłą atmosferę pracy.
- Regularnie wypłacane wynagrodzenie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Planuje się następujące metody/techniki naboru:
I etap: weryfikacja formalna i analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych
II etap: pisemny test wiedzy
III etap: rozmowa kwalifikacyjna (znajomość aktów prawnych wskazanych w ogłoszeniu o naborze)
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie z siedzibą w 12-100 Szczytno, ul. M. Konopnickiej 70.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodpcpr@powiat.szczytno.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko Kierownika Zespołu ds. Pieczy Zastępczej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
- Pani/Pana dane osobowych nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do momentu zakończenia naboru także przez okres 2 miesięcy po zakończeniu naboru. Po tym okresie czasu dane zostaną zniszczone.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów prawa.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i wynika z przepisów prawa Ustawa Kodeks Pracy. Niepodanie danych w konsekwencji wykluczy Pana/Panią z możliwości ubiegania się o zatrudnienie.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Kobylińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-21 12:38:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Piotr Haberski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-21 12:40:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Piotr Haberski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-10 14:16:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2505 raz(y) |