Archiwum
Szczegóły informacji
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Dotyczy: Sprzedaży wraz z dostawą materiałów biurowych, papierniczych oraz tonerów do drukarek.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-01-04 12:13:44 przez Alicja Dąbrowska, informacja należąca do archiwum
Akapit nr - brak tytułu
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Nasz znak: PCPR.342.02.2018 Szczytno, dnia 04. 01. 2018 r.
Dotyczy: Sprzedaży wraz z dostawą materiałów biurowych, papierniczych oraz tonerów do drukarek.
1. Zamawiający:
Nabywca :
Powiat Szczycieński
ul. Sienkiewicza 1
12-100 Szczytno
NIP: 745-18-11-678
REGON: 510742534
Odbiorca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Konopnickiej 70
12-100 Szczytno
województwo: warmińsko-mazurskie
tel. 89 624-97-10 fax. 89 624-97-10
internet: http://bip.pcprszczytno.pl/
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości kwoty30 000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora PCPR (art. 4 pkt. 8 ustawyz dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych).
w złotych równowartości kwoty30 000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora PCPR (art. 4 pkt. 8 ustawyz dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych).
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz dostawą materiałów biurowych, papierniczych oraz tonerów do drukarek
dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie. - Materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i winny posiadać najwyższą wydajność.
- Materiały będą dostarczane do siedziby Zamawiającego zgodnie z zamówieniami cząstkowymi (składanymi telefonicznie
lub w formie pisemnej przez Zamawiającego) wg cen jednostkowych brutto określonych w ofercie Wykonawcy w terminie
do 3-ech dni roboczych od przyjęcia zamówienia. - Należność za dostarczone materiały nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Załącznik nr 1 zawiera orientacyjne zestawienie podstawowych materiałów biurowych i tonerów do drukarek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych, papierniczych i tonerów do drukarek. Rzeczywiste ilości wynikać będą z zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zamówienia materiałów nieujętych w załączniku nr 1. Przy zakupie materiałów nieujętych w załączniku nr 1, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania upustu w wysokości nie mniejszej niż 5 % ceny obowiązującej w dniu zakupu.
- Zestawienie zawarte w załączniku nr 1 służy do przygotowania oferty przez Wykonawcę, skalkulowania ceny ofertowej, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
4. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Podane ceny jednostkowe na określone materiały biurowe, papiernicze i tonery do drukarek nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, z wyjątkiem prawa do skorzystania z cen promocyjnych , jeśli takie będą miały miejsce.
- Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (tj. koszty transportu, w tym opakowania i ewentualnie ubezpieczenia).
- Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania Wykonawcy, musi być wyrażona w PLN, do dwóch miejsc po przecinku.
- Cenę oferty należy obliczyć przy wykorzystaniu załączonego zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia.
5. Opis sposobu przygotowania ofert:
- Oferta powinna być czytelna, podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
- Oferta musi zawierać wymagane w zaproszeniu dokumenty. W przypadku braku jakiegokolwiek dokumentu lub sporządzenia oferty niezgodnie z wymaganiami, oferta Wykonawcy nie będzie brana pod uwagę przy wyborze oferty.
- Dokumenty w formie kserokopii powinny być poświadczone na każdej zapisanej stronie „ za zgodność z oryginałem” i opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz.
- Ofertę należy złożyć/przesłać w zamkniętej kopercie zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności, koperta powinna zostać opisana: „Oferta na sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych, papierniczych i tonerów
do drukarek dla PCPR w Szczytnie”, do oferty należy dołączyć uzupełniony Załącznik nr 1 - zestawienie materiałów biurowych, papierniczych i tonerów do drukarek.
6. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty:
- Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie najniższą ceną ofertową.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Dostawy będą realizowane w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 roku.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konopnickiej 70,12-100 Szczytno do dnia 11 stycznia 2018 r. do godziny 10.00. Termin uważa
się za zachowany, jeśli oferta przed jego upływem wpłynie do Zamawiającego. - Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zaproszenie zamieszczono na stronie: http://bip.pcprszczytno.pl
9. Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty:
- Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 - zestawienie materiałów biurowych, papierniczych oraz tonerów do drukarek.
- Wypełniony i podpisany oraz opieczętowany pieczęcią imienną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2.
- Podpisany oraz opieczętowany pieczęcią imienną na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3.
- Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu
do rejestru; potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - stanowiący załącznik nr 4.
10. Ogólne warunki umowy albo wzór umowy.
- Załącznikiem do zaproszenia jest sporządzony przez Zamawiającego wzór umowy.
- Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy.
11. Informacja o wyborze oferty:
- Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 11 lutego 2018 r. o godz. 10: 30 a wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej: http://bip.pcprszczytno.pl
12. Osoby upoważnione do kontaktów:
- Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem upoważniona jest: Pani Alicja Dąbrowska tel. (89) 624 97 10
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Zestawienie materiałów biurowych, papierniczych i tonerów do drukarek.
- Załącznik nr 2 - formularz oferty.
- Załącznik nr 3 - wzór umowy.
- Załącznik nr 4 - aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy.