Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Zespołu ds Rodzinnej Pieczy Zastępczej
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Zespół Pieczy Zastępczej
Data udostępnienia: 2021-07-05
Ogłoszono dnia: 2021-07-05
Termin składania dokumentów: 2021-07-15 15:30:00
Nr ogłoszenia: 01/2021
Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe pedagogiczne.
- Staż pracy: minimum 5-letni staż pracy, w tym, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami zastępczymi w instytucjach pomocy społecznej lub jednostkach organizujących pracę z rodziną w rozumieniu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego.
- Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza nie jest zawieszona ani ograniczona.
- Znajomość obowiązujących przepisów prawnych realizowanych przez Zespół Rodzinnej Pieczy Zastępczej, w szczególności: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustawy, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy z zespołem, umiejętność kierowania ludźmi i rozwiązywania konfliktów.
- Umiejętność właściwej organizacji pracy w zespole.
- Umiejętność planowania pracy.
- Zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia.
- Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z klientem.
- Znajomość procedury administracyjnej.
- Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
- Chęć i gotowość doskonalenia wiedzy.
- Gotowość do odbywania podróży służbowych.
- Odporność na stres, dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, punktualność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania Zespołu Rodzinnej Pieczy Zastępczej.
- Nadzór i kontrola nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zadań merytorycznych w/w Zespołu.
- Nadzorowanie działalności rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka, placówek opiekuńczo - wychowawczych, mieszkań chronionych.
- Zapewnienie poradnictwa, pomocy prawnej i terapii osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, w szczególności w zakresie prawa rodzinnego.
- Organizowanie rodzinom zastępczym szkoleń mających na celu podnoszenie ich kwalifikacji.
- Nadzór nad dokonywaniem okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej i przekazywaniem jej w formie pisemnej do Sądu.
- Nadzór nad procedurą kwalifikacyjną i udział w kwalifikowaniu osób kandydujących do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka.
- Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej.
- Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w instytucjonalnej pieczy zastępczej.
- Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w zakładach opiekuńczo- leczniczych.
- Współpraca z sądem w sprawach dotyczących opieki i wychowywania dzieci pozbawionych całkowicie lub częściowo opieki rodzicielskiej.
- Przygotowywanie pism do sądu oraz innych instytucji.
- Nadzorowanie zgłaszania do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających.
- Współpraca ze środowiskiem lokalnym w celu wspierania i pomocy w rozwiązywaniu problemów rodzin zastępczych.
- Opracowanie i realizacja 3- letnich powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej.
- Sporządzanie sprawozdań rzeczowo - finansowych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz przekazywanie ich Radzie Powiatu.
- Ścisła współpraca z pracownikami realizującymi świadczenia.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca na pełny etat.
- Praca w godzinach 730 – 1530 od poniedziałku do piątku.
- Kierowanie zespołem.
- Praca administracyjno - biurowa.
- Biuro pracownika na stanowisku Kierownika Zespołu Pieczy Zastępczej mieści się w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, ul. Konopnickiej 70, na I piętrze budynku (brak windy).
- Pomieszczenia przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Praca przy monitorze komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- Wyjazdy służbowe, delegacje, udział w szkoleniach.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- Życiorys – curriculum vitae;
- Informacja o dotychczasowych doświadczeniach i uzyskanych osiągnięciach w pracy zawodowej, w tym w szczególności w zakresie realizacji zadań na rzecz pieczy zastępczej;
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń);
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badanie lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy);
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
- Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku, gdy taki obowiązek istnieje;
- Oświadczenie o pełni władzy rodzicielskiej;
- Oświadczenie o zapoznaniu się z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania danych osobowych związanych z naborem na wolne stanowisko urzędnicze/kierownicze stanowisko urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie;
- Wypełniony kwestionariusz osobowy;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-07-15 15:30:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście, lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno.
- Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Zespołu Pieczy Zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie” w terminie do dnia 15. 07. 2021r. do godz. 1530 (liczy się data wpływu do PCPR).
- Aplikacje, które wpłyną do jednostki po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Konopnickiej 70
12-100 Szczytno
Pokój nr 11 - Księgowość
VII. Informacje dodatkowe:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (89) 624 - 97 - 10,(89) 623 - 18 - 44
- Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR w Szczytnie.
- Dokumenty aplikacyjne osób niespełniających wymogów formalnych nie będą odsyłane i mogą być odbierane osobiście przez te osoby do 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników o naborze, a w przypadku ich nieodebrania w tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016; dalej jako: „RODO”) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie reprezentowane przez Dyrektora z siedzibą w 12-100 Szczytno, ul. Konopnickiej 70 (dalej jako: „Administrator”).
- Szczegółowe informacje dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych oraz uprawnień przysługujących osobom, których dane są przetwarzane można uzyskać u Inspektora Ochrony Danych – kontakt email: iod.pcpr@powiat.szczytno.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i wynika z przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Niepodanie danych w konsekwencji wykluczy Pana/Panią z możliwości ubiegania się o zatrudnienie.
- Pani/Pana dane osobowych nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do momentu zakończenia naboru także przez okres 3 miesięcy po zakończeniu naboru. Po tym okresie czasu dane zostaną zniszczone.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów prawa.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Drozdowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-02 13:19:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Alicja Dąbrowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-05 11:39:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Alicja Dąbrowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-22 13:03:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4865 raz(y) |