ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Zespołu ds Rodzinnej Pieczy Zastępczej

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Zespół Pieczy Zastępczej

Data udostępnienia: 2021-07-05

Ogłoszono dnia: 2021-07-05

Termin składania dokumentów: 2021-07-15 15:30:00

Nr ogłoszenia: 01/2021

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe pedagogiczne.
  3. Staż pracy: minimum 5-letni staż pracy, w tym, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami zastępczymi w instytucjach pomocy społecznej lub jednostkach organizujących pracę z rodziną w rozumieniu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  8. Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego.
  9. Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza nie jest zawieszona ani ograniczona.
  10. Znajomość obowiązujących przepisów prawnych realizowanych przez Zespół Rodzinnej Pieczy Zastępczej,              w szczególności: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustawy, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie w pracy z zespołem, umiejętność kierowania ludźmi i rozwiązywania konfliktów.
  2. Umiejętność właściwej organizacji pracy w zespole.
  3. Umiejętność planowania pracy.
  4. Zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia.
  5. Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z klientem.
  6. Znajomość procedury administracyjnej.
  7. Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
  8. Chęć i gotowość doskonalenia wiedzy.
  9. Gotowość do odbywania podróży służbowych.
  10. Odporność na stres, dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, punktualność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania Zespołu Rodzinnej Pieczy Zastępczej.
  2. Nadzór i kontrola nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zadań merytorycznych w/w Zespołu.
  3. Nadzorowanie działalności rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka, placówek opiekuńczo - wychowawczych, mieszkań chronionych.
  4. Zapewnienie poradnictwa, pomocy prawnej i terapii osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, w szczególności w zakresie prawa rodzinnego.
  5. Organizowanie rodzinom zastępczym szkoleń mających na celu podnoszenie ich kwalifikacji.
  6. Nadzór nad dokonywaniem okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej i przekazywaniem jej w formie pisemnej do Sądu.
  7. Nadzór nad procedurą kwalifikacyjną i udział w kwalifikowaniu osób kandydujących do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka.
  8. Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej.
  9. Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w instytucjonalnej pieczy zastępczej.
  10. Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w zakładach opiekuńczo- leczniczych.
  11. Współpraca z sądem w sprawach dotyczących opieki i wychowywania dzieci pozbawionych całkowicie lub częściowo opieki rodzicielskiej.
  12.  Przygotowywanie pism do sądu oraz innych instytucji.
  13. Nadzorowanie zgłaszania do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających.
  14. Współpraca ze środowiskiem lokalnym w celu wspierania i pomocy w rozwiązywaniu problemów rodzin zastępczych.
  15. Opracowanie i realizacja 3- letnich powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej.
  16. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo - finansowych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz przekazywanie ich Radzie Powiatu.
  17. Ścisła współpraca z pracownikami realizującymi świadczenia.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na pełny etat.
  2. Praca w godzinach 730 – 1530 od poniedziałku do piątku.
  3. Kierowanie zespołem.
  4. Praca administracyjno - biurowa.
  5. Biuro pracownika na stanowisku Kierownika Zespołu Pieczy Zastępczej mieści się w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, ul. Konopnickiej 70, na I piętrze budynku (brak windy).
  6. Pomieszczenia przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
  7. Praca przy monitorze komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  8. Wyjazdy służbowe, delegacje, udział w szkoleniach.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys – curriculum vitae;
  3. Informacja o dotychczasowych doświadczeniach i uzyskanych osiągnięciach w pracy zawodowej, w tym w szczególności w zakresie realizacji zadań na rzecz pieczy zastępczej;
  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń                          o ukończonych szkoleniach, kursach;
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń);
  6. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badanie lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy);
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
  9. Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku, gdy taki obowiązek istnieje;
  10. Oświadczenie o pełni władzy rodzicielskiej;
  11. Oświadczenie o zapoznaniu się z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania danych osobowych związanych z naborem na wolne stanowisko urzędnicze/kierownicze stanowisko urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie;
  12. Wypełniony kwestionariusz osobowy;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-07-15 15:30:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście, lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno.
  2. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Zespołu Pieczy Zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie   w Szczytnie”  w terminie do dnia 15. 07. 2021r.  do godz. 1530 (liczy się data wpływu do PCPR).
  3. Aplikacje, które wpłyną do jednostki po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Konopnickiej 70
12-100 Szczytno
Pokój nr 11 - Księgowość

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (89) 624 - 97 - 10,(89) 623 - 18 - 44
  2. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie  o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR w Szczytnie.
  4. Dokumenty aplikacyjne osób niespełniających wymogów formalnych nie będą odsyłane i mogą być odbierane osobiście przez te osoby do 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników  o naborze, a w przypadku ich nieodebrania w tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016; dalej jako: „RODO”) informuję, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie reprezentowane przez Dyrektora z siedzibą w 12-100 Szczytno, ul. Konopnickiej 70 (dalej jako: „Administrator”).
  2. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych oraz uprawnień przysługujących osobom, których dane są przetwarzane można uzyskać u Inspektora Ochrony Danych – kontakt email: iod.pcpr@powiat.szczytno.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i wynika z przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Niepodanie danych w konsekwencji wykluczy Pana/Panią z możliwości ubiegania się o zatrudnienie.
  4. Pani/Pana dane osobowych nie będą przekazywane innym podmiotom.
  5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do momentu zakończenia naboru także przez okres 3 miesięcy po zakończeniu naboru. Po tym okresie czasu dane zostaną zniszczone.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów prawa.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Drozdowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-02 13:19:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Alicja Dąbrowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-05 11:39:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Alicja Dąbrowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-22 13:03:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4454 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony