ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dotyczy: „Bezgotówkowego zakupu paliwa płynnego PB 95 do samochodu służbowego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dotyczy: „Bezgotówkowego zakupu paliwa płynnego PB 95 do samochodu służbowego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”.

Szczegóły informacji

Dotyczy: „Bezgotówkowego zakupu paliwa płynnego PB 95 do samochodu służbowego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Inne

Zamawiający: PCPR

Termin składania ofert / wniosków: 2019-01-11 00:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-01-11 11:29:00

Treść:

Zaproszenie do złożenia oferty
 
 
 
Nasz znak: PCPR.342.1.2019                                                                                       Szczytno, dnia 8 stycznia 2019 r.
 
 
Dotyczy: „Bezgotówkowego zakupu paliwa płynnego PB 95 do samochodu służbowego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”.
 
1. Zamawiający
 
Nabywca
Powiat Szczycieński
ul. Sienkiewicza 1,
12-100 Szczytno
NIP 745-18-11-678
 
Odbiorca
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Konopnickiej 70,
12-100 Szczytno
 
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora PCPR (art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. Prawo zamówień publicznych).
 
3. Opis przedmiotu zamówienia
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest „Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego PB 95
    do samochodu służbowego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie”
    .
  2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo -benzynę bezołowiową PB 95 w przewidzianym okresie realizacji zamówienia, wynoszącym 12 miesięcy wynosi około 1 400 litrów.
  3. Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego
    z tytułu zakupu mniejszej ilości paliwa płynnego niż określona w umowie.
  4. Sukcesywny zakup paliw płynnych dokonywany będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy.
  5. Wskazana stacja paliw musi funkcjonować w dni tygodnia od poniedziałku do soboty.
  6. Wykonawca powinien posiadać lub dysponować, co najmniej jedną stacją paliw
    w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
  7. Zakup paliw płynnych, dokonywany będzie po cenach aktualnie obowiązujących na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o stały rabat podany w ofercie.
  8. Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych.
  9. Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym w PLN na podstawie prawidłowo wystawionej Faktury VAT w terminie 7 dni od dnia zatankowania, z 14-dniowym terminem płatności liczonym od daty doręczenia faktury Zamawiającemu.
Fakturę VAT należy wystawić zgodnie z poniżej podanymi danymi:
 
Nabywca
Powiat Szczycieński
ul. Sienkiewicza 1,
12-100 Szczytno
NIP 745-18-11-678
 
Odbiorca
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Konopnickiej 70,
12-100 Szczytno
 
  1. Płatności dokonywane są przelewem bankowym.
 
4. Opis sposobu obliczenia ceny:
  1. Wykonawca określi cenę jednego litra benzyny bezołowiowej PB 95 na dzień zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego, obowiązującą
    na najbliższej stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego.
  2. Wykonawca określi wysokość udzielonego rabatu w złotych polskich. Udzielony rabat jest stały i nie ulega zmianie przez cały okres trwania umowy. Cena w dniu zakupu paliwa zostanie każdorazowo pomniejszona o kwotę udzielonego rabatu.
 
5. Opis sposobu przygotowania ofert:  
  1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania
     lub czytelnym pismem ręcznym.
  2. Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną
    do reprezentowania firmy.
  3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną
    do reprezentowania firmy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
  4. Oferta musi zawierać wymagane w zaproszeniu dokumenty i oświadczenia.
    W przypadku braku jakiegokolwiek dokumentu lub sporządzenia oferty niezgodnie
    z wymaganiami, oferta wykonawcy nie będzie brana pod uwagę przy wyborze oferty.
  5. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
  6. Do oferty należy załączyć dokumenty określone w punkcie 9 zaproszenia.
 
6. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
  • Cena 70%      
  • Rabat 30%
Zastosowane wzory do obliczenia oferty:
  1. Kryterium cena
Najniższa cena przedstawiona w ofertach
Liczba punktów=         ……………………………………………………        x 70%
Cena badanej oferty
 
  1. Kryterium rabat
 
Rabat oferty badanej
Liczba punktów=         ……………………………………………………        x 30%
Najwyższy oferowany rabat
 
Wybrana zostanie oferta z najwyższą liczba punktów po zsumowaniu obydwu kryteriów wyboru.
 
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi po podpisaniu umowy i będzie realizowana do dnia 31 grudnia 2019 r.
 
8. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno do dnia 11 stycznia 2019 r. do godziny 12.00.  Termin uważa się za zachowany, jeśli oferta przed jego upływem wpłynie do Zamawiającego.
  2. Oferta powinna zostać złożona/przesłana w zamkniętej kopercie zapieczętowanej
    w sposób gwarantujący zachowanie poufności. Koperta powinna zostać opisana: „Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego PB 95 do samochodu służbowego PCPR w Szczytnie ”.
  3. Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 11 stycznia 2019 r. o godz. 12:30 a wyniki
     i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej : http://bip.pcprszczytno.pl
  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  7.  Zaproszenie do złożenia oferty zamieszczono na stronie: http://bip.pcprszczytno.pl
 
9. Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty:
 
  1. Wypełniony i podpisany oraz opieczętowany pieczęcią imienną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - Formularz cenowy- załącznik nr 1.
  2. Podpisane oraz opieczętowane pieczęcią imienną przez osoby upoważnione
    do reprezentowania Wykonawcy - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
    w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia ofert dotyczącego Bezgotówkowego zakupu paliwa płynnego PB 95 do samochodu służbowego PCPR w Szczytnie -
    załącznik nr 2.
  3. Podpisane oraz opieczętowane pieczęcią imienną przez osoby upoważnione
    do reprezentowania Wykonawcy - Oświadczenie dotyczące, jakości oferowanego paliwa - załącznik nr 3.
  4. Podpisany oraz opieczętowany pieczęcią imienną na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - Wzór umowy - załącznik
    nr 4.
  5. Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis
    z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru; potwierdzony
    za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 5.  
  6. Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 6.  
 
 
 
10. Ogólne warunki umowy, albo wzór umowy.
  1. Załącznikiem do zaproszenia jest sporządzony przez Zamawiającego projekt umowy.
  2. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy.
11. Informacja o wyborze oferty:
Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający umieści informacje na stronie internetowej: http://bip.pcprszczytno.pl
 
12. Osoby upoważnione do kontaktów:
Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem upoważniona jest: Pani Alina Fudali tel. 89 624 97 10, (89) 623-18-44.
 
 
 
Załączniki:
 
Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie zaproszenia
 do złożenia oferty dotyczącego Bezgotówkowego zakupu paliwa płynnego PB 95 do samochodu służbowego PCPR w Szczytnie.
Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące, jakości oferowanego paliwa.
Załącznik nr 4 - Wzór umowy.
Załącznik nr 5 - Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy
Załącznik nr 6 - Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi.
 
 
 
 
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony